tirsdag 12. april 2011

Mørekupp

Jeg har funnet mange kupp på Møre. Nærmere bestemt nordmøre og Surnadal kommune. 
Mitt aller største kupp er selvfølgelig min bedre halvdel. Et så stort kupp fortjener et eget innlegg, og det krever nok også litt planlegging. Man må jo velge sine ord med omhu. Det er derfor helt andre kupp det skal dreie seg om denne gangen

Sist vi hadde Todalshelg tok vi turen inn til Surnadal sentrum for å finne noe som kunne friste den dårlige matlysten til husets sjarmør. Der fant vi også en butikk som fristet husets blogger. Stappet full av herlig interiørnips, og aller best av alt, et bord fullt med herligheter det sto 50% på! Til og med min bedre halvdel ble begeistret for mine investeringsforslag. (Ja, jeg sa jo at han var et stort kupp!) 

Vi gikk fornøyde ut av butikken med et nytt speil, en tavle og en glasslykt. Mere kunne nok også ha blitt med, men litt fornuftig må man da forsøke å være selv om prisene er gode.

Speilet bruker vi som fat på spisestuebordet for tiden, og glasslykta ser til venstre på fatet, med roser i. På loftet til svigers sto det også noen norgesglass som vi var så heldige å få med oss hjem. Lucky me!




 Innholdet på speilet er selvfølgelig  byttet ut inntil flere ganger siden bildene ble tatt. Dette er langt ifra en blogg med de ferskeste nyhetene skjønner dere. Her er det et par ukers etterslepp, minst.

Disse kvistene har nå flyttet plass fra vinduskarmen til speilet.
Vi ønsker våren velkommen, det er jammen på tide!


Tavlen henger på kjøkkenet og er for tiden brukt til ukesplanlegger for familien Tunhøgda.


 Selvfølgelig et par ukers etterslepp her også. Nå står det påskeferie på fredag. Hurra!



Er du ute etter et kupp, anbefaler på det sterkeste å sjekke ut møre altså, selv om jeg stakk av med det beste kuppet av alle.


1 kommentar:

frøken Line sa...

Det va kjempestilig, Anita :D Tru æ glemt å komenter det på lørdag, da va det så massse aijnna å snakk om veit du ;_) Å takk for hjelpa ;) klem