fredag 6. mai 2011

Ukens sang ❤

Denne ukens sang er ikke så regelmessig som man skulle tro. Ukens sang kan dukke opp hver uke, flere ganger per uke eller en gang i halvåret. Denne mystiske ukens sang dukker opp når frøken tunhøgda finner det for godt å dele sanger som surrer rundt i hodet. Dere får holde ut, men her er "ukens sang". 

Denne sangen strømmet ut gjennom stereoen i går da Tilde fant det for godt å skru på stereoanlegget, noe som forøvrig er ekstremt spennende for tiden. Hun iler bort til Tv-benken, reiser seg opp, ser på mamma'n sin, smiler og fikler med alle knappene mens mamma'n prøver å finne frem sinnastemmen. Denne gangen glemte jeg sinnastemmen i det en kjent sang kom på radioen. Sommerfølelsen kom smygende med glade toner og solstråler som lurte seg inn gjennom vinduene. Herlig!

Om jeg ikke husker feil hørte jeg denne sangen på en summerhits-cd som tilhørte søstersen i 98. Når jeg hører denne sangen blir jeg glad og fyllt av minner så sterke at denne ene sommeren kommer tilbake som en musikkvideo mens den gode sommerfølelsen brer seg i hele kroppen. 
Kanskje ikke verdens beste sang, men en sang som gjør meg veldig glad hver gang jeg hører den. Håper den kan frembringe litt sommerstemning til dere også. Det været vi har hatt i trøndelag de siste ukene har jo vært helt fantastisk! 

Sangen jeg snakker om er "I wanna dance with somebody" av Whitney Houston. 
Enjoy!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Enig! Tilde har god musikksmak altså! ;)

Anonym sa...

og jeg husker sangen fra da den kom ut på kassett...i 1987...

Torill