lørdag 30. april 2011

Hadde jeg bare hatt..

... en diger hage!
Da skulle jeg ha tatt turen til Skeidar, og nytt herlige vårdager og kommende sommerdager i en slik nydelig benk i selskap med sola, jordbær og måkeskrik.


bildet er lånt fra www.skeidar.no


En diger hage har jeg ikke, men jeg har en akkurat passe veranda og en stor felleshage hvor jeg er sikker på at dagene blir minst like bra som de hadde blitt i denne benken. (ja, realisten og optimisten er på tur ser dere, selv om perfeksjonisten ønsker seg større hus med egen hage! :)
Jeg er forresten sikker på at benken er vond å sitte i også, faktisk...! Spesielt med et hav av myke og herlige puter som du ikke får plass for i det teite oppbevaringsrommet når de ikke er i bruk..

Kos dere med herlige lørdag!
Jeg skal finne den beste armkroken og sikle litt på Varg Veum. 

Ingen kommentarer: