lørdag 9. juli 2011

Herlige ferietid

Ferien 2011 er snart et avsluttet kapittel for min del. Litt over tre uker er tilbakelagt, og en uke står igjen. Bloggen har også tatt ferie ser det ut til. 
Jeg er litt i villrede på hva jeg skal gjøre med denne bloggen for tiden. Enkelte dager bobler jeg over med bloggidéer, mens andre dager skjønner jeg ikke hva jeg skal med denne bloggen. Jeg har i alle fall ikke klart å slette den enda, så vi får se hva som skjer fremover. Jeg lurer på hvordan det blir når hverdagen innhenter oss for fullt med jobber og barnehage. Kanskje blir blogginga en frihet i form av en hobby, eller kanskje den blir nedprioritert. Det gjenstår også å se om kreativiteten bobler over eller forblir fraværende. Den kommer og går i store bølger for tiden i alle fall. 

Så langt har ferien bydd på mye familiekos, og diverse reisemål. Her får dere servert noen bilder. 












Noen som kan gjette hvor vi har vært? 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dere har vært i Bergen..? :-D
Jeg foreslår at du ikke legger ned bloggen, men blogger når du har tid! Om det er en gang om dagen, eller en gang i året, det har ikke noe å si, for jeg tror nok alle leserne blir glade når du skriver uansett! :-D

Gleder me til å se Tilde! Har hun spesielle ønsker for forsinka 1 årsgave? Noe hun ikke har da? :-D

Ingvill sa...

Ps. Forrige kommentar BAFTA meg! Hilsen Ingvill i HO veg ;-)

frøken Line sa...

Fantastiske bilder =)