fredag 20. april 2012

livstegn!

Joda, det er da fortsatt liv i oss!
Bloggen har bare blitt kraftig nedprioritert i en hektisk hverdag, og jeg er i en laaang tenkeboks på hva jeg i det hele tatt skal gjøre med hele bloggprosjektet. Innimellom dukker bloggertrangen opp, men blir fort spist av bloggerangsten igjen. Jeg vet rett og slett ikke om jeg ønsker å bruke så mye tid på å tenke, fotografere, bearbeide, redigere og kritisere mine tanker og gjøremål i hverdagen for så å dele det hele med hele verden. 

Av og til er det nemlig gøy, og av og til ikke fullt så gøy. 
I dag vant bloggertrangen av den enkle grunn at jeg fant verdens skjønneste sko til husets sjarmør. Mor sine nyinnkjøpte sko ble fremmet mistillitsforslag, og ble byttet inn til fordel for sko til Tilde. "Gosjh" som hun ville ha kalt dem.




Jeg så de for en snau uke siden, og klarte rett og slett ikke å glemme de. De bare måtte bli med hjem. Og 2-tallet passer jo fint til jenta vår som blir 2 år i sommer. Guri malla som tiden flyr av gårde!

Noen som vil lese om flere kjøp til Tilde kanskje? 
Er for tiden det som pirrer bloggertrangen aller mest..


3 kommentarer:

frøken Line sa...

Jaaaaa :-) Jeg vil iallefall lese :-) *Flinka*

Anonym sa...

Jaaa, vi vil alltid lese om Tilde! Vi har julekortene hengende oppe ennå, og i dag da jeg bærte Johannes fordi så tok han tak i kortet fra dere. Tenker han hadde siktet seg inn på Tilde leeenge ;) Ikke rart, så søt som hun er!

Fiiine sko!
Håper bloggertrangen vinner ofte fremover :)

Siw sa...

Koselig å se at du er tilbake Anita :o)))
Klæm Siw