mandag 22. august 2011

Ukens sang

Da er det sannelig tid for ukens sang igjen. Disse ukene mine går sannelig fort. Jaja, av og til skulle jeg faktisk ønske at ei uke varte i et par måneder. Tiden raser av gårde, og jeg rekker ikke helt å følge med. 

Ukens sang er en sang jeg hørte på X-faktor i vår. Jeg måtte faktisk spole tilbake og sette den på opptak slik at jeg var sikker på å få høre den igjen. Det var noe med den som traff meg rett i hjertet, og jeg elsker følelsen jeg får når en sang nesten får tårene til å presse på. Jeg blir rett og slett en blanding av rørt og glad på en gang, og det er en utrolig herlig følelse. Bandet som fremfører låten heter Sharing out loud, og kom ikke lenger enn til semifinalen. Med denne sangen kunne de kommet langt etter min mening, men det er sjelden et band produserer bare godlåter som denne.

Litt oppstartsproblemer, men det tar de inn i refrenget. Jeg hører den gjerne om og om igjen. 








Ingen kommentarer: