fredag 9. september 2011

Ukens sang

Som jeg helt sikkert har fortalt tidligere, er musikk noe av det jeg setter veldig høyt. Musikk får frem og uttrykker følelser på en måte som jeg ellers ser som umulig. Enkelte ganger treffer den meg midt i hjertet, og enkle toner kan gjøre meg utrolig rørt og fylle hele kroppen med en unik glede. 

Helt fra jeg var lita har jeg elsket godt gitarspill. Det gir jeg min kjære storebror all æren for. Noen har talentet for gitarspilling i fingrene, og han er en av dem. Jeg ble glad hver gang jeg hørte klimpring fra kjelleren, og noe av det aller beste jeg visste var å sitte helt stille i kjellerstua og høre på klimpringa hans. Var jeg heldig så fikk jeg til og med ønskelåtene mine oppfylt. Ballader selvfølgelig. Jeg har allerede et ønske til jul, og det er som følger: om du leser dette Morten, så ønsker jeg at du skal ta opp gitarspillinga igjen. Et så fint talent er det en skam å sette i en krok. Uansett, tusen takk for all musikkgleden du har gitt meg. Jeg var muligens din største fan, og jeg ønsker et comeback velkommen. 

Nok en gang boblet følelsene over da jeg så en idol-audition. Det er noe spesielt med den ekte stemningen rundt det hele tror jeg. Man kan liksom ta og føle på nervøsiteten. Sangen kommer direkte fra hjertet, her og nå.

Småfeil blir blåst av banen, her var det en meget gledelig overraskelse fra Vegard på 19 år.
Jeg spår lynkarriere, både på musikk- og damefronten. 



Du kan se hele auditionen her. Dommerne var faktisk i ferd med å sende han ut døra før han i det hele tatt fikk sunget en tone. 

Med disse nydelige tonene, ønsker jeg alle dere der ute en riktig 
god helg! 


1 kommentar:

frøken Line sa...

fantastisk, jeg ser ikke idol, så hadde aldri kommet til å høre dette om du ikke haadde delt den med bloggen din =) Takk, Anita <3