lørdag 5. november 2011

Et prakteksemplar!

Jøss, her skjer det faktisk noe igjen! 
Etter to måneders bloggtørke kribler det i fingrene igjen. Hvem vet hvor lenge det vil krible denne gang. 

Jeg vil gjerne vise frem kjøkkenets stolthet. Da Tilde begynte så smått med grøtmåltider rundt juletider i fjor, ble det en del koking av vann. Den gamle svarte og kjedelige vannkokeren vår ble etterhvert et irritasjonsmoment på kjøkkenbenken. Vi var alt for sløve til å sette den på plassen sin i skapet mellom all kokingen av vann til både grøt og drikke. 

En dag vi gikk inn på Clas Ohlson lyste det en herlig skjønnhet mot meg. En vannkoker av det sjeldne. Den var jo fantastisk vakker!  Jeg slet litt med å argumentere for å ta den med meg hjem midt i julegavehandlingen. Vi hadde jo strengt tatt en vannkoker som gjorde jobben sin. 

Etter et par måneder med både dag- og nattedrømmer om denne vannkokeren kom den på et mystisk vis plutselig i hus. Siden da har den faktisk stått på kjøkkenbenken. Den har ikke en gang en egen plass i noe skap. 





1 kommentar:

Siw sa...

Sååå koslig at du er tilbake Anita :o))
Den vannkokeren var tøff da, og jeg trenger også en ny *sparke* hihihi..
Klæm Siw