onsdag 30. november 2011

Adventskalender

Jeg har vært så heldig å bli kontaktet av barnebokforlaget med spørsmål om jeg ønsket å sjekke ut SingSang kortene "sanger og aktiviteter som hører julen til".  Jeg har erfaring med singsang fra før, og synes dette er et morsomt produkt som fremmer glede, læring og kreativ utvikling. Det er selvfølgelig noe jeg som mamma og førskolelærer setter stor pris på. 


SingSang består av kort hvor det er sangtekster på den ene siden og illustrasjonsbilde på den andre siden. "Sanger og aktiviteter som hører julen til" består av 24 slike kort med ulike kjente julesanger på pluss noen aktivitetskort. Jeg som lurte på om og hvordan jeg eventulet skulle lage en julekalender til Tilde i år, falt pladask for idéen. Så genialt og koselig for hele familien.




Kortene er pakket inn og 24 sanger henger klare for å bli pakket ut og sunget for verdens fineste solstråle i tunhøgda.






Jeg er takknemlig og smigret for at akkurat jeg fikk lov til å prøve disse kortene. Jeg gleder meg til alle de koselige stundene jeg og Tilde skal ha fremover i desember med åpning av pakkene og synging av sangene, og er spent på om hun er like begeistret som meg. 



1 kommentar:

Eline sa...

Vet flere som liker disse kortene.. da med vanlige barnesanger, så dette slår nok an! :) her henger også gavene i gardinstanga i påvente av bedre veggplass! God adventstid! :)